Την 16 Μαΐου 2024, θα λειτουργήσει επί του Θ/Κ Γεώργιος Αβέρωφ, Ραδιοερασιτεχνικός Σταθμός ύστερα από 113 χρόνια από την ύψωση της Ελληνικής Σημαίας και θα χρησιμοποιηθεί το διακριτικό κλήσης SZ1AB, δηλαδή το τελευταίο διακριτικό κλήσης του πλοίου διαμορφωμένο σε ραδιοερασιτεχνικό.
Ραδιοερασιτέχνες από όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με το πλοίο και να λάβουν την κάρτα επιβεβαίωσης της επαφής με τα στοιχεία αυτής και την ιστορία του πλοίου.
Οι επαφές αυτές θα γίνουν σε τηλεγραφία (κώδικας Μορς), φωνή και ψηφιακές διαμορφώσεις, σύμφωνα με τη νομοθεσία και την ραδιοερασιτεχνική πρακτική. Πρόθεση είναι το διακριτικό κλήσης του πλοίου να είναι στον αέρα κατά τις σημαντικές ημερομηνίες για την χώρα και το ΠΝ και κατά τη διάρκεια συναφών ραδιοερασιτεχνικών εκδηλώσεων.
Το Ιστορικό Ελληνικό Θωρηκτό Γεώργιος Αβέρωφ καθελκύστηκε στις 12 Μαρτίου 1910 και στις 16 Μαΐου 1911 υψώθηκε η Ελληνική Σημαία σε αυτό.
Μέχρι τον παροπλισμό του το 1952, χρησιμοποίησε τρία διακριτικά κλήσης, ανάλογα με τα ισχύοντα κάθε εποχής. Ειδικότερα, από τη δεκαετία του 1930, το Θ/Κ Γεώργιος Αβέρωφ, χρησιμοποίησε το διεθνές διακριτικό κλήσης SZAB.
Ο Ρ/Ε σταθμός του Π.Ν.Μ. Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ θα λειτουργήσει στις υποζώνες
συχνοτήτων της Υπηρεσίας Ραδιοερασιτέχνη, από τους 7 MHz ως τους 30 MHz, σε
διαμορφώσεις SSB, CW και FT-8, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία (Κανονισμός
λειτουργίας ερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου, Νόμος 1969/2011 και τον Εθνικό
Κανονισμό Κατανομής Ζωνών Συχνοτήτων, ΕΚΚΖΣ, Νόμος 6474/2021)